Jump to content

SKYWARD SWORD DEMO LEAKED!!!


dekupk5
 Share

Recommended Posts

What would disabling the time limit do besides let you play at your own pace? Obviously you are going to reach the end of the very small part of the game they gave you. Do they have the demo in an enviroment that would let you walk around and kill/do stuff before the time is up, granted you finished everything else first? If so, does that mean you could kill stuff as long as you'd like, if the time limit was disabled? :D

 

Also, congrats on ripping the demo apart, Zeth and xdaniel! :D

This will surely give us all a headstart in hacking Skyward Sword.

 

This was sent from Tapatalk. Jelly?

Link to comment
Share on other sites

Credits in EULayoutEndRoll.arcen_GB_endScroll_00.msbt - and in there, for example, those responsible for those instances of "voice acting" in the game:

 

Takashi Oohara

Yu Shimamura

Anri Katsu

Kenji Takahashi

Tsuguo Mogami

Rei Shimoda

Kei Hayami

Ayumi Fujimura

Nobuyuki Kobushi

Go Shinomiya

 

(And now I wonder who Ayumi Fujimura voiced here...)

Link to comment
Share on other sites

Damn, the demo isn't even fully leaked for a day and we are ripping it apart! XDD

Also, found something rather interesting, some kind of sheikah stone. Like a whacked out version of the gossip stones from OOT.

 

How are you finding these? I am looking around with ZSZ Viewer to find the files I am meant to extract and cant find them, god I am such a noob
Link to comment
Share on other sites

how can connect the motion plus to my emulated wiimote???

 

It will be to hard to play Skyward Sword on a emulated wiimote it relies alot on movement from the motion plus

Even so I dont think you can emulate the motion plus

Link to comment
Share on other sites

Yeah, no Wii Motion Plus emulation as far as I'm aware, not to mention it would be awkward to control anyway. Your best bet, besides playing it on a real Wii, is using a real Wiimote with Motion Plus via Bluetooth.

 

EDIT: Menumenu.dat is the stage select menu as seen in some videos; also has a bunch of test maps listed, tho I bet they won't be on the final disc, just like with TP...

 

 

 

Map groups:

空島

森湖

火山

ç ‚æ¼ 

平原

個人テスト

その他

E3_2011

è¡—

屋内

空

ミニゲーム

ダンジョン

サイレン

LV1フィールド

LV1ダンジョン

LV2フィールド

LV2ダンジョン

LV3

サイレン

LV1フィールド

LV1ダンジョン

LV2フィールド(サイレン前)

LV2フィールド(サルベージ前)

LV2フィールド

LV2ダンジョン

LV3フィールド

LV3フィールドクリア後

サイレン

LV1

LV1ダンジョン

ラネール渓谷北

LV2フィールド

LV2ダンジョン

LV3フィールド

サイレン

ハイラル

渦巻き

神殿

渦巻き過去

神殿過去

デモ用地形

合体後

藤林テスト

平向テスト

冨永テスト

岩本テスト

藤野テスト

保坂テスト

山田テスト

足助テスト

北川テスト

海老沢テスト

プログラマテスト

デザイナーテスト

プランナテスト

サウンドテスト

敵テスト

 

Maps:

DEMO

旧プレゼン

鳥乗りの儀

ダンジョン

ボス

ラウンドテーブル

街フィールド(レイヤー1昼)

F000

街フィールド(バド登場後)

F000

街フィールド(レイヤー2夜)

F000

街フィールド(鳥儀式前ライバル)

F000

街フィールド(鳥儀式スタート)

F000

街フィールド(鳥祭り直後)

F000

街フィールド(ファイ合流後)

F000

街フィールド(ファイ合流後 夜)

F000

街フィールド(風車のところから)

F000

街フィールド(スピン習得)

F000

街フィールド(試練Dオープン)

F000

街フィールド(試練Dオープン 夜)

F000

街フィールド(試練Dクリア後)

F000

街フィールド(試練Dクリア後 夜)

F000

街フィールド(タイトルデモ用)

F000

最初の洞窟

D000

サブイベント確認00

t_mls00

サブイベント確認02

t_mls02

寄宿舎(最初から)

F001r

寄宿舎(夜 ゼルダ行方不明後)

F001r

寄宿舎(夜明け出発)

F001r

寄宿舎(出発後 夜)

F001r

寄宿舎(モリー)

F001r

よろず屋(テリーの店)

F002r

ショップモール

F004r

鳥乗り兄弟の家

F005r

修理屋の家

F006r

コックさんの家

F007r

女神像中

F008r

女神像中(夜 はじめて)

F008r

女神像中(森D1クリア後)

F008r

剣道場

F009r

詩島内部

F010r

かぼちゃバー

F011r

かぼちゃバー(ヌシサマスープ)

F011r

アクマクンの家

F012r

アクマクン家(デモなし)

F012r

占い屋の家

F013r

占い屋の家(サルベージ)

F013r

クスリ屋の家

F014r

ジャンク屋の家

F015r

ジャンク屋の家 夜

F015r

キコアの家

F016r

道具屋の家

F017r

あずかり屋の家

F018r

あずかり屋の家 (夜)

F018r

空フィールド(かぼちゃ)

F020

空フィールド(竹林島)

F020

空フィールド(鳥祭り)

F020

空フィールド(チュート)

F020

空フィールド(ルーレッ島)

F020

空フィールド(ルーレッ島 サルベ)

F020

空フィールド(テリー島)夜

F020

空フィールド(回転アタックゲーム)

F020

デモ空

F021

積乱雲(詩島)

F023

積乱雲 (虫島)

F023

積乱雲(ヌシサマ)

F023

積乱雲(ヌシサマ 詩集めた)

F023

竹斬り

F019r

ダイビング(ルーレッ島)

F020

虫取り

F023

かぼちゃ射的

F000

D3R00(敵)

D003_0

D3R00(デモ無し)

D003_0

D3R01(地下)

D003_1

D3R02(溶岩)

D003_2

D3R02(デモ無し)

D003_2

D3R03(転移2)

D003_3

D3R03(デモ無し)

D003_3

D3R04(転移1)

D003_4

D3R05(ツタ系)

D003_5

D3R06(船長2)

D003_6

D3R07(エントランス)

D003_7

D3R07(エントランスデモ無し)

D003_7

トライゲット

D003_8

街サイレン00

S000

街サイレン00(デモ無し)

S000

森F1(最初から)

F100

森F1(紹介デモなし)

F100

森F1(森人1発見)

F100

森F1(森人1ダウジング)

F100

森F1(森人1キノコ)

F100

森F1(森人1)

F100

森F1(森人2)

F100

森F1(森人3)

F100

森F1(森人4)

F100

森F1(森人全員見つけた)

F100

森F1(森人長老を最後に発見)

F100

森F1(パチンコゲット後)

F100

森F1北(最初から)

F101

森F1北(紹介デモなし)

F101

森F1北(女神キューブ)

F101

森F1北(神殿の前)

F101

森F1北(ダンジョンクリア後)

F101

森F1(森D1クリア後)

F100

森D1(R00 最初から)

D100

森D1(R00 紹介デモなし)

D100

森D1(R01 目玉スイッチ)

D100

森D1(R02 水位上昇)

D100

森D1(R03 スタルチュラ1)

D100

森D1(R04 スタルチュラ2)

D100

森D1(R05 鳥の部屋)

D100

森D1(R10 スタルフォス)

D100

森D1(R06 ビートル)

D100

森D1(R07 スタルチュラ3)

D100

森D1(R07 クルクル3)

D100

森D1(R08 ヒドラ)

D100

森D1(R09 ボス部屋前)

D100

森ボス(R00 ギラヒム)

B100

森ボス(R00 ギラヒムクリア後)

B100

森ボス後(R00 天望の泉)

B100_1

森F1(サイレン前)

F100

森F1(サイレン後)

F100

森F1(木の中1F)

F100_1

森F1(木の中2F)

F100_1

森F1(大木のてっぺん)

F100

森F1(剣先描画トビラ)

F100

森F2(ハイリア湖)

F102

森F2(ハイリア湖 紹介デモなし)

F102

森F2(スイセイ人 出会い)

F102

森F2(スイセイ人 柵こわした)

F102

森F2(スイセイ人 ゲコで岩こわす)

F102

森F2(スイセイ人 スピンジャンプ)

F102

森F2(スイセイ人 軍艦魚)

F102

森F2(スイセイ人 軍艦魚たおした)

F102

森F2(水龍の部屋)

F102_2

森F2(ダンジョン前)

F102_1

森F1北(サイレン後)

F101

森D1(2回目の森D1 前半)

D100

森D1(2回目の森D1 後半)

D100

森D1(2回目のボス部屋)

B100

森D1(2回目の天望の泉)

B100_1

森D1(2回目の天望の泉 水龍に会ってない)

B100_1

森F2(ダンジョン前 滝イベント)

F102_1

森F2(ダンジョン前 森D2クリア後)

F102_1

森F2(水龍の部屋 森D2クリア後)

F102_2

森F1(木の中 F3後)

F100_1

森F1(F3後)

F100

森F1北(F3後)

F101

水龍の部屋(ハイラル観光)

F102_2

森D2(r00 最初から)

D101

森D2(r00 紹介デモなし)

D101

森D2(r01 右の部屋)

D101

森D2(r02 右の部屋奥)

D101

森D2(r03 左の部屋)

D101

森D2(r04 地獄)

D101

森D2(r04 地獄牢)

D101

森D2(r05 上の部屋)

D101

森D2(r06 水路)

D101

森D2(r07 ムチゲット)

D101

森D2(r10 塔内部)

D101

森D2(r10 スタルフォス4)

D101

森ボス(アシュラ)

B101

フロル燭台部屋

B101_1

フロル燭台(終了後)

B101_1

森F3スタート

F103

森F3スタート(デモ無し)

F103

森F3ゲーム中

F103

森F3(木の中会話前)

F103_1

森F3(木の中ゲーム中)

F103_1

森F3(木の中音符全部集めた)

F103_1

森サイレン00

S100

森サイレン00(デモ無し)

S100

火山F1

F200

火山F1(開始デモなし)

F200

火山F1(R01)

F200

火山F1(R02)

F200

火山F1(R03)

F200

火山F1(R04)

F200

火山F1(R05)

F200

火山F1(R06)

F200

火山F1(地下)

F210

火山F1(ルピー掘り場)

F211

火山D1

D200

火山D1(入場デモ確認用)

D200

火山D1(R00)

D200

火山D1(R02)

D200

火山D1(R03)

D200

火山D1(R04)

D200

火山D1ボス

B200

火山D1ボス(クリア後)

B200

火山D1ボス(ミニゲーム)

B200

火山D1ボス(大地の泉)

B210

火山F1(砂漠D2クリア後)

F200

火山F1地下(砂漠D2クリア後)

F210

火山F2(D2入口前)サルベージ前

F201_3

火山F2(岩清水)サルベージ前

F201_4

森F2(水龍)

F102_2

火山F2

F200

火山F2(R01)

F200

火山F2(R02)

F200

火山F2(R03)

F200

火山F2(R04)

F200

火山F2(R05)

F200

火山F2(R06)

F200

火山F2地下

F210

火山F2(炎龍部屋)

F221

火山F2(火口)

F201_1

火山F2(D2入口前)

F201_3

火山F2(岩清水)

F201_4

火山D2(R00 紹介デモ1)

D201

火山D2(R06 紹介デモ2)

D201_1

火山D2(R01 グマーム1)

D201_1

火山D2(R02 モルドワーム1)

D201_1

火山D2(R03 逃げモグマ)

D201

火山D2(R04 モルドワーム2)

D201

火山D2(R05 グマーム2)

D201_1

火山D2(R06 リザルフォス1)

D201_1

火山D2(R07 水かけスイッチ)

D201_1

火山D2(R08 流れる溶岩)

D201_1

火山D2(R08 溶岩噴出しバクダン岩)

D201_1

火山D2(R09 リザルフォス2)

D201

火山D2(R10 出現する橋)

D201

火山D2ボス(ギラヒム2回戦)

B201

火山D2ボス(ギラヒムクリア後)

B201

火山D2ボス(ディンの炎)

B201_1

ディンの部屋 終了後

B201_1

火山F3(スタートデモ後)

F202

火山F3(スタートデモ確認用)

F202

火山F3(炎龍ダミー1前)

F202

火山F3(炎龍ダミー2前)

F202

火山F3(炎龍ダミー1)

F202_1

火山F3(炎龍ダミー2)

F202_2

火山F3(火口)

F201_2

火山F3(火口)剣抜き確認用

F201_2

火山F3(三龍すべてクリア直後)

F200

火山F3(炎龍部屋 デモ後)

F221

火山F3クリア後(F200)

F200

火山F3クリア後(地下)

F210

火山F3クリア後(炎龍ダミー1)

F202_3

火山F3クリア後(炎龍ダミー2)

F202_4

火山F3クリア後(火口)

F201_1

火山F3クリア後(D2入口前)

F201_3

山サイレン00

S200

山サイレン00(デモ無し)

S200

砂漠フィールドF1

F300

砂漠フィールドF1(ダンジョン出現前)

F300

砂漠フィールドF1(ダンジョン出現後)

F300

砂漠フィールドF1(ダンジョンクリア後 サイレン前)

F300

砂漠フィールドF1r00(発掘場)

F300_1

砂漠フィールドF1r00(発掘場デモ無し)

F300_1

砂漠フィールドF1r00(ぬし様イベント後)

F300_1

砂漠フィールドF1r00(森F3中)

F300_1

砂漠フィールドF1r02(発掘場)

F300_1

砂漠フィールドF1r02(発掘場トロッコ前)

F300_1

砂漠フィールドF1r02(ダンジョンクリア後)

F300_1

砂漠フィールドF1(コンテナ部屋1)

F300_2

砂漠フィールドF1(コンテナ部屋2)

F300_3

砂漠フィールドF1(時の神殿)

F300_4

砂漠フィールドF1(時の神殿デモ後)

F300_4

砂漠フィールドF1(時の神殿ロボ地図オープン)

F300_4

砂漠フィールドF1(時の神殿に続く地下道)

F300_5

砂漠D1(R00 最初から)

D300

砂漠D1(R01 分岐部屋)

D300

砂漠D1(R02 ベルトコンベア)

D300

砂漠D1(R03 プロペラリフト)

D300

砂漠D1(R04 ゲコ部屋_風壷ゲット)

D300

砂漠D1(R05 自走式コンテナ)

D300_1

砂漠D1(R06 アモス_地図ゲット)

D300

砂漠D1(R07 凹む砂部屋)

D300_1

砂漠D1(R08 ベルト&プロペラリフト応用_ボス鍵)

D300_1

砂漠D1(R09 ハイハイ通路)

D300_1

砂漠ボス00 (モルドガット)

B300

砂漠フィールドF1(時の神殿に続く地下道)

F300_5

ラネール渓谷北

F303

ラネール渓谷北(ヌシイベント後)

F303

ラネール渓谷北(森F3中)

F303

ラネール渓谷北(ゴロンいる)

F303

砂漠F2港

F301

砂漠F2港(デモ無し)

F301

ç ‚æ¼ F2ç ‚æµ·

F301_1

砂漠F2砂海(初回会話無し)

F301_1

砂漠F2砂海(クロー島クリア直後)

F301_1

砂漠F2砂海(トロッコ島クリア直後)

F301_1

砂漠F2砂海(ダウジング開始)

F301_1

砂漠F2砂海(ダウジング開始近く)

F301_1

砂漠F2砂海(D2発見後)

F301_1

砂海敵付近

F301_1

砂海軍艦魚

F301_1

砂漠F2転移島

F301_6

砂漠F2転移島(デモ無し)

F301_6

転移島中から

F301_2

転移島転移球から

F301_2

転移島球から(デモ無し)

F301_2

転移島球置いた後

F301_2

砂漠F2クロー島

F301_3

砂漠F2クロー島(デモ無し)

F301_3

船長の家内部

F301_5

砂漠F2トロッコ島

F301_4

砂漠F2トロッコ島(デモ無し)

F301_4

トロッコ1

F301_4

トロッコ2

F301_4

トロッコレース

F301_4

造船所内部

F301_7

造船所内部(デモ無し)

F301_7

砂D2(最初から)

D301

砂D2(r00 甲板からデモなし)

D301

砂D2(r15 魔物船長)

D301

砂D2(r02 船内B1から)

D301

ç ‚D2(R03)

D301

砂D2(r06 船内B1右)

D301

砂D2(r08 船内B1左)

D301

砂D2(r10 船内B2牢屋)

D301

砂D2(r12 機関室)

D301

砂D2(r09 船内B2から)

D301

砂D2(r13 船内後方から)

D301

砂D2沈没

D301_1

砂D2沈没(触手2)

D301_1

砂D2クリア後レイヤー

D301

砂漠ボス クラーケン

B301

クラーケン高台から

B301

クラーケン倒したあと

B301

砂漠F3スタート

F302

砂漠F3スタート(デモ無し)

F302

砂漠F3スタート(トロッコから)

F302

砂漠F3木の実イベントから

F302

砂漠F3(R02から)

F302

砂漠F3(R04から)

F302

砂漠F3(R05から)

F302

砂漠F3(R09から)

F302

砂漠F3(R09からデモ確認)

F302

雷龍ミニゲーム確認用

F302

雷龍ミニゲーム確認用(フルオープン)

F302

砂サイレン00

S300

砂サイレン00(デモ無し)

S300

平原(初めの森)初めて

F400

平原(初めの森)2回目以降

F400

森D1クリア後~火山D1クリアまで

F400

バドと一緒(大ボス1)

F400

バドと一緒(大ボス1)デモ後

F400

大ボス1クリア後~森D1(2回目)でモグマに会うまで

F400

森D1(2回目)でモグマに会う~砂漠D2クリアまで

F400

大ボス2

F400

ヌシ様会話後(大ボス3)

F400

森F3クリア前(大ボス3封印後)

F400

森F3クリア後

F400

ニセエンディング後

F400

平原(初めての渦巻き地形)

F401

大ボス1出現前神殿デモから

F401

大ボス1出現

F401

大ボス2出現前デモから(空側)

F401

大ボス2出現

F401

大ボス3出現前デモから

F401

大ボス3出現前デモから(森側)

F401

大ボス3出現前デモから(神殿側)

F401

大ボス3出現

F401

大ボス3クリア後森F3へ

F401

森F3クリア後

F401

F3ALLクリア後

F401

神殿(初めて)

F402

神殿(大ボス1出現直前)

F402

神殿(大ボス2出現直前)

F402

時の扉起動直前

F402

神殿(大ボス3出現直前)

F402

大ボス3クリア後

F402

森F3クリア後

F402

ニセエンディング後

F402

組手デモから

F403

組手デモ後から

F403

組手クリア後(ギラヒムデモ前)

F403

ギラヒム3

F403

ギラヒム3中盤(確認用)

F403

ギラヒム3後半(確認用)

F403

ギラヒム3クリア後

F403

最終ボス

B400

初めての過去

F404

ニセエンディング後

F404

ギラヒム3クリア後

F404

デモ02用地形

F405

神殿のデモ用地形

F407

神殿合体後の渦巻き

F406

ギラヒム3倒した後(空から)

F406

ギラヒム3倒した後

F406

藤林テスト1_森サイレン中(E3地形)

t_fji

藤林テスト1_森サイレン前(E3地形)

t_fji

藤林テスト11_森サイレン中(本番地形)

t_fuji11

藤林テスト11_森サイレン前(本番地形)

t_fuji11

平向テスト12_実験場

t_mki12

冨永テスト01

t_tom01

冨永テスト02

t_tom02

冨永テスト05(クローショット)

t_tom05

冨永テスト06(属性)

t_tom06

冨永テスト06(OBJ)

t_tom06

冨永テスト07(穴掘りミニゲーム)

t_tom07

冨永テスト07(ゲロック)

t_tom07

冨永テスト07(湧き出しボコブリン)

t_tom07

岩本テスト00

t_iwamoto

岩本テスト01

t_iwa01

岩本テスト02

t_iwa02

岩本テスト03

t_iwa03

岩本テスト04

t_iwa04

岩本テスト05

t_iwa05

藤野テスト01

t_fno01

藤野テスト01_2

t_fno01

保坂テスト01

t_hsk01

保坂テスト(火山D2)

t_hsk02

保坂テスト(火山D2)横シャッター確認用

t_hsk02

保坂テスト05(地下ネタ)

t_hsk05

保坂テスト06(炎バキューム)

t_hsk06

保坂テスト07(さしなげくん)

t_hsk07

保坂テスト08(シャドーブロック)

t_hsk08

保坂テスト_地下(モグラ追いかけ)

t_hsk10

保坂テスト_地下(モルドワーム)

t_hsk09

保坂テスト_流れる溶岩

t_hsk11

保坂テスト_グマーム

t_hsk12

保坂テスト12_F3火口

t_hsk13

山田テスト1_MS+実験

t_ymd

山田テスト2

t_ymd2

足助テスト00

t_asu00

足助テスト01

t_asu01

足助テスト02

t_asu02

足助テスト03

t_asu03

足助テスト04

t_asu04

足助テスト05

t_asu05

足助テスト06

t_asu06

足助テスト07

t_asu07

北川テスト01

t_kit01

北川テスト02

t_kit02

北川テスト03_虫広場

t_kita03

海老沢テスト_プレイヤーテスト

t_ebi

海老沢テスト9_水中

t_ebi09

テストマップ

t_test

オリジナルコピー

origin

プログラマテスト

t_p_all

プログラマテスト(森田)

t_p_mor

プログラマテスト(葛原)

t_p_kuz

プログラマテスト(竹林)

t_p_tak

プログラマテスト(ハマー)

t_p_ham

プログラマテスト(河合)

t_p_kaw

プログラマテスト(芦田)

t_p_asi

プログラマテスト(四宮)

t_p_shinomiya

プログラマテスト(山崎)

t_p_yamazaki

プログラマテスト(迫岡)

t_p_sakooka

プログラマテスト(田口)

t_p_taguchi

プログラマテスト(吉良)

t_p_kira

プログラマテスト(酒井)

t_p_sakai

プログラマテスト(岡本)

t_p_okamoto

プログラマテスト(守)

t_p_mori

プログラマテスト(土居)

t_p_doi

デザイナーテスト

DesignerTest

デザイナーテスト02

DesignerTest02

デザイナーテスト03

DesignerTest03

NPCテスト

NpcTest

地形実験場(清水)

Shimizu_Test

地形実験場(田中唯)

Tadashi_Test

地形実験場(杉本)

Sugimoto_Test

地形実験場(熊倉)

Kumakura_Test

泉テスト01

t_izumi01

白井テスト01

t_shirai00

白井テスト02

t_shirai01

メイン島地形テスト

t_iwa02

モノリステスト00

Monolith_Test00

モノリステスト01

Monolith_Test01

モノリステスト02

Monolith_Test02

モノリステスト03

Monolith_Test03

モノリステスト04

Monolith_Test04

地形実験場(ほんま)

Honma_Test

地形実験場(ささき)

Sasaki_Test

地形実験場(やひろ)

Yahiro_Test

Mayaタグ実験場

MAYATAGTEST

モノリスプランナーテスト00

t_mls00

モノリスプランナーテスト01

t_mls01

モノリスプランナーテスト02

t_mls02

モノリスダイビング

t_mls03

サウンドテスト01

SoundTest

サウンドテスト02

SoundTest02

敵テスト_軍艦魚

EnemyTest02

敵テスト_ヒドラ

EnemyTest

敵テスト_赤チュチュ

EnemyTest

敵テスト_青チュチュ

EnemyTest

敵テスト_黄チュチュ

EnemyTest

敵テスト_チュチュ(湧き出し)

EnemyTest03

敵テスト_デクババ

EnemyTest

敵テスト_スタルチュラ

EnemyTest

敵テスト_キース(ノーマル、ファイア)

EnemyTest01

敵テスト_キース(エレキ)

EnemyTest01

敵テスト_キース(カース)

EnemyTest01

敵テスト_オクタロック

EnemyTest01

敵テスト_スタルウォール

EnemyTest03

敵テスト_ゲコ

EnemyTest03

敵テスト_ゲコ(水中)

t_ebi09

敵テスト_スタルフォス

EnemyTest03

敵テスト_ボコブリン

EnemyTest03

敵テスト_電気ボコブリン

EnemyTest03

敵テスト_弓ボコブリン

EnemyTest05

敵テスト_弓ボコブリン(転移なし)

EnemyTest05

敵テスト_モルドガットベビー

EnemyTest03

敵テスト_ピーハット

EnemyTest03

敵テスト_アモス

EnemyTest03

敵テスト_モルドガット(砂あり)

EnemyTest04

敵テスト_ベラダーマ

B200

敵テスト_大ボス

BossTest

敵テスト_マグッポ(炎)

t_tom02

敵テスト_ビリッポ

t_tom06

敵テスト_マグッポ(魔)

t_tom02

敵テスト_グエー

EnemyTest05

敵テスト_モリブリン

EnemyTest05

敵テスト_モリブリン(鉄)

EnemyTest05

敵テスト_シャコマイト

EnemyTest05

敵テスト_モルドワーム

t_hsk09

敵テスト_グマーム

t_hsk12

敵テスト_リザルフォス(左)

EnemyTest05

敵テスト_リザルフォス(右)

EnemyTest05

敵テスト_魔リザルフォス(左)

EnemyTest05

敵テスト_魔リザルフォス(右)

EnemyTest05

敵テスト_ゲロック

EnemyTest05

敵テスト_ゾンビボコブリン

EnemyTest07

敵テスト_ヒドリー

EnemyTest07

敵テスト_ビーモス

EnemyTest07

敵テスト_レムリー

EnemyTest06

敵テスト_レムリー(夜)

EnemyTest06

敵テスト_ヒドカリ

EnemyTest03

敵テスト_ヒドカリ(殻付き)

EnemyTest03

敵テスト_ヒドカリ(ハイハイ穴)

F210

敵テスト_ヒドカリ(ハイハイ穴レール)

F200

敵テスト_ギラヒム(1回戦)

B100

敵テスト_ギラヒム(2回戦)

B201

敵テスト_ギラヒム(3回戦前半)

F403

敵テスト_ギラヒム(3回戦中盤)

F403

敵テスト_ギラヒム(3回戦後半)

F403

敵テスト_ルピーグエー(空)

t_iwa03

敵テスト_スカイテール(空)

t_iwa03

敵テスト_竜巻(空)

t_iwa03

敵テスト_砲台オクタ(空)

t_iwa03

敵テスト_ヌシサマ

t_iwa03

敵テスト_スタルフォス4

EnemyTest03

敵テスト_ガンホー

EnemyTest01

敵テスト_ラスボス

B400

タイトル画面

title

モデルビューワー00

ModelViewer00

ヒント選択画面

F000

No01_1 集客デモ1

F000

No02_1 夢

F405

No03_1 OPタイトル1

F000

No03_2 OPタイトル2

F000

No03_3 OPタイトル3

F001r

No04_1 ゼルダ初登場デモ

F000

No05_1 ライバル登場

F000

No08_1 鳥乗りダイビング

F000

No11_1 優勝&女神像の儀式

F000

No12_1 ゼルダ落下デモ

F000

No12_2 ゼルダ落下デモ

F021

No13_1 悪夢デモ

F001r

No15_1 空の神殿&日の出

F008r

No15_2 空の神殿&日の出

F008r

No15_3 空の神殿&日の出

F008r

No15_4 空の神殿&日の出(寄宿舎)

F001r

No17_1 立ったまま悪夢のフラッシュバック

F401

No21_01 ギラヒム登場

B100

No23_1 女神石像

B100_1

No29_1 ゼルダの背中

B210

No31_1 女神石像2

B210

No36_1 ゼルダ再会

F300_4

No38_1 ハイラル平原へ~バド密入国

F400

No41_1 地上の神殿 時の扉出現

F402

No43_1 バドの改心

F401

No43_2 バドの改心

F402

No44_1 女神像後半

F010r

No47_01 剣成長1(森湖)

B101_1

No48_1 詩歌い1

F010r

No49_01 剣成長2(砂漠)

B301

No50_1 詩歌い2

F010r

No51_1 ギラヒム登場

B201

No52_01 剣成長3(火山)

B201_1

No59_1 時の扉起動 入りゴージャス版

F407

No62_1 いざゼルダの元へ

F404

No64_1トライフォースの詩ゲット1

F221

No64_2トライフォースの詩ゲット2

F103_1

No64_3トライフォースの詩ゲット3

F103

No64_4トライフォースの詩ゲット4

F103_1

No64_5トライフォースの詩ゲット5

F302

No64_6 トライフォースの詩ゲット6

F023

No68_1 女神の塔出現

F000

No69_1 奉納&女神島落下

F000

No69_2 奉納&女神島落下

F401

No69_3 奉納&女神島落下

F406

No70_1 ゼルダ復活ニセエンディング

F407

No70_2 ゼルダ復活ニセエンディング

F407

No72_1 ギラヒムの儀式

F403

No73_1 ギラヒムタイマン勝負

F403

No75_1 魔王復活

F403

No75_2 魔王復活

F403

No75_4 魔王復活

B400

No76_1 魔王封印

B400

No77_1 エンディング

F404

No78_2 ハイラル(平原)

F400

No78_2 ハイラル(平原)2

F400

No78_2 天望の泉

B100_1

No78_2 火山D1(B200)

B200

No78_3 砂漠(時の神殿)

F300_4

No78_3 火山F1(R05)

F200

No78_3 神殿過去

F404

No79_1 エピローグ

F402

No79_2 エピローグ

F406

スカイロフト

F000

寄宿舎

F001r

女神像中

F008r

スタッフロール

Demo

ラスボス戦場

B400

渦巻き過去

F403

グラフィックプレゼン

DesignerTest03

スカイロフト(鳥儀式スタート)

F000

天望の神殿

D100

ギラヒム

B100

ダウジング

F200

サイレン

F100

 

 

Edited by xdaniel
Link to comment
Share on other sites

Warning Spoiler Alert!

 

 

Map groups:
Sky Island
Lake Forest
Volcano
Desert
Plain
Individual test
Other
E3_2011
Town
Indoor
Sky
Mini-Games
Dungeon
Siren
LV1 field
Dungeon LV1
LV2 field
Dungeon LV2
LV3
Siren
LV1 field
Dungeon LV1
LV2 field (before the siren)
LV2 field (before salvage)
LV2 field
Dungeon LV2
LV3 field
After clearing the field LV3
Siren
LV1
Dungeon LV1
North Valley Raneru
LV2 field
Dungeon LV2
LV3 field
Siren
Hailar
Vortex
Temple
Swirl the past
Past Temple
Form of demonstration sites
After the coalescence
Fujibayashi test
Test å¹³å‘
Tominaga test
Iwamoto test
Fujino test
Hosaka test
Yamada Test
Test Asuke
Kitagawa Test
Ebisawa test
Programmer Testing
Test Designer
Test Planner
Sound Test
Tests[/color][/size][/font]
[font="arial, sans-serif"][size="3"][color="#333333"]Maps:
DEMO
Former presenter
Yi-seat Bird
Dungeon
Boss
Round table
Town Field (layer 1 day)
F000
Town Field (after the appearance Bud)
F000
Town Field (layer 2 nights)
F000
Town Field (ritual before rival birds)
F000
Town Field (Start Rite birds)
F000
Town Field (after Bird Festival)
F000
Town Field (after merging files)
F000
Town Field (night after merging files)
F000
Fields town (from where the windmill)
F000
Town field (spin-learning)
F000
Town Fields (D open trial).
F000
Town Field (night ordeal D Open)
F000
Town Fields (D cleared after trial)
F000
Town Fields (D clear night after trial)
F000
Town field (for title)
F000
The first cave
D000
Ensure sub-event 00
t_mls00
Ensure sub-event 02
t_mls02
Boarding house (from scratch)
F001r
Dormitory (night after missing Zelda)
F001r
Boarding school (starting at dawn)
F001r
Dormitory (night after departure)
F001r
Dormitory (Molly)
F001r
Handyman (Terry's shop).
F002r
Shopping mall
F004r
Brother Bird House seat
F005r
House Fixer
F006r
House chef
F007r
Statue of
F008r
Statue of (first night)
F008r
During the Statue (after forest clearing D1)
F008r
If Kendo
F009r
The poem island
F010r
Pumpkin Bars
F011r
Pumpkin Bars (Nushisamasupu)
F011r
House Akumakun
F012r
Akumakun house (no demo)
F012r
Telling ya house
F013r
Telling ya house (salvage)
F013r
Drugs and house
F014r
House of junk shop
F015r
House of night and junk
F015r
House Kikoa
F016r
House tool shop
F017r
Luggage shop home
F018r
Luggage shop house (at night)
F018r
Empty field (Pumpkin)
F020
Empty fields (Island Bamboo Grove)
F020
Empty fields (Bird Festival)
F020
Empty fields (tutorial)
F020
Empty fields (Island Ruretsu)
F020
Empty fields (Salvation Islands Ruretsu)
F020
Empty fields (Terry Island) Night
F020
Empty fields (rotational attack game)
F020
Or empty
F021
Cumulonimbus (Island poetry)
F023
Cumulonimbus (Ignore)
F023
Cumulonimbus (Nushisama)
F023
Cumulonimbus (collected poems Nushisama)
F023
Cut bamboo
F019r
Diving (Ruretsu Island)
F020
Take insect
F023
Pumpkin target practice
F000
D3R00 (enemies)
D003_0
D3R00 (no demo)
D003_0
D3R01 (underground)
D003_1
D3R02 (lava)
D003_2
D3R02 (no demo)
D003_2
D3R03 (2 metastatic)
D003_3
D3R03 (no demo)
D003_3
D3R04 (1 transition).
D003_4
D3R05 (system ivy)
D003_5
D3R06 (2 captain)
D003_6
D3R07 (entrance)
D003_7
D3R07 (no entrance Demo)
D003_7
'll Try
D003_8
00 city sirens
S000
00 city sirens (no demo)
S000
Forest F1 (first)
F100
Forest F1 (no referral Demo)
F100
Forest F1 (1 person found Mori)
F100
Forest F1 (1 dowsing forest people)
F100
Forest F1 (1 person Forest Mushrooms)
F100
Forest F1 (1 person Forest)
F100
Forest F1 (2 people Mori)
F100
Forest F1 (3 people Mori)
F100
Forest F1 (4 people Mori)
F100
Forest F1 (everyone finds Woods)
F100
Forest F1 (the elder man found in woods last)
F100
Forest F1 (after target pachinko)
F100
Northern Forest F1 (first)
F101
Northern Forest F1 (no referral demo)
F101
Northern Forest F1 (Cube goddess)
F101
Northern Forest F1 (front of the Temple)
F101
Northern Forest F1 (after clearing the dungeon)
F101
Forest F1 (after forest clearing D1)
F100
Forest D1 (first R00)
D100
Forest D1 (no demo introduces R00)
D100
D1 woods (switch feature R01)
D100
D1 Forest (elevated level R02)
D100
Forest D1 (R03 Sutaruchura 1)
D100
Forest D1 (R04 Sutaruchura 2)
D100
D1 Forest (Bird Room R05)
D100
Forest D1 (R10 Sutarufosu)
D100
Forest D1 (R06 Beetle)
D100
Forest D1 (R07 Sutaruchura 3)
D100
Forest D1 (R07 Twirl 3)
D100
Forest D1 (R08 hydra)
D100
Forest D1 (R09 room before the boss).
D100
Forest boss (R00 Girahimu)
B100
Forest boss (after Girahimukuria R00)
B100
After the Forest boss (Fountain prospects R00)
B100_1
Forest F1 (before the siren)
F100
Forest F1 (after the siren)
F100
Forest F1 (1F in the tree).
F100_1
Forest F1 (2F in the tree).
F100_1
Forest F1 (top of the big tree).
F100
Forest F1 (door drawing point of a sword).
F100
Forest F2 (Lake Hairia)
F102
Forest F2 (no demo introduces Hairia lake)
F102
Forest F2 (aqueous person meeting)
F102
Forest F2 (who broke the fence aqueous)
F102
Forest F2 (broken rock in human aqueous ribbid)
F102
Forest F2 (aqueous one spin jump).
F102
Forest F2 (fish warships human aqueous)
F102
Forest F2 (fish kill human warship aqueous)
F102
Forest F2 (water dragon room)
F102_2
Forest F2 (Dungeon ago)
F102_1
Northern Forest F1 (after siren)
F101
D1 Mori (Forest of the second half D1)
D100
D1 Mori (Forest of the late second D1)
D100
Forest D1 (second boss room)
B100
Forest D1 (second spring outlook)
B100_1
Forest D1 (not meeting water dragon fountain outlook second time)
B100_1
Forest F2 (previous falls events Dungeon)
F102_1
Forest F2 (D2 after forest clearing dungeons ago)
F102_1
Forest F2 (forest clearing room after water dragon D2)
F102_2
Forest F1 (after F3 in the tree).
F100_1
Forest F1 (after F3)
F100
Northern Forest F1 (after F3)
F101
Water dragon room (tourism Hyrule)
F102_2
Forest D2 (first r00)
D101
Forest D2 (no demo introduces r00)
D101
Forest D2 (right room r01)
D101
Forest D2 (back right room r02)
D101
Forest D2 (left room r03)
D101
Forest D2 (hell r04)
D101
Forest D2 (dungeon hell r04)
D101
Forest D2 (room on the r05)
D101
Forest D2 (water r06)
D101
Forest D2 (r07 Muchigetto)
D101
Forest D2 (inside tower r10)
D101
Forest D2 (r10 Sutarufosu 4)
D101
Forest boss (Ash)
B101
Candlestick room Furoru
B101_1
Furoru candlestick (after)
B101_1
Forest F3 Start
F103
Start Forest F3 (no demo)
F103
F3 games in woods
F103
Forest F3 (previous conversation in a tree).
F103_1
Forest F3 (game of the tree).
F103_1
Forest F3 (collected all notes in a tree).
F103_1
00 Forest Siren
S100
00 Forest Siren (no demo)
S100
F1 volcano
F200
F1 volcano (no demo start)
F200
Volcano F1 (R01)
F200
Volcano F1 (R02)
F200
Volcano F1 (R03)
F200
Volcano F1 (R04)
F200
Volcano F1 (R05)
F200
Volcano F1 (R06)
F200
F1 volcano (underground)
F210
F1 volcano (if digging Rupees)
F211
D1 volcano
D200
Volcanic D1 (Demo admission confirmation)
D200
Volcano D1 (R00)
D200
Volcano D1 (R02)
D200
Volcano D1 (R03)
D200
Volcano D1 (R04)
D200
D1 volcano boss
B200
D1 volcano boss (after clearing)
B200
Volcano Boss D1 (Mini Game)
B200
Volcano Boss D1 (Fountain of the Earth)
B210
F1 volcano (after clearing the desert D2)
F200
F1 underground volcano (after the clear desert D2)
F210
F2 volcano (the entrance D2) before salvage
F201_3
Volcano F2 (岩清水) before salvage
F201_4
Forest F2 (water dragon)
F102_2
F2 volcano
F200
Volcano F2 (R01)
F200
Volcano F2 (R02)
F200
Volcano F2 (R03)
F200
Volcano F2 (R04)
F200
Volcano F2 (R05)
F200
Volcano F2 (R06)
F200
F2 underground volcano
F210
Volcanic F2 (Dragon Room flames)
F221
Volcano F2 (crater)
F201_1
F2 volcano (the entrance D2)
F201_3
Volcano F2 (岩清水)
F201_4
D2 Volcanoes (demo 1 Introduction R00)
D201
D2 Volcanoes (Demo 2 introduces R06)
D201_1
D2 Volcanoes (R01 Gumamu 1)
D201_1
D2 Volcanoes (R02 Morudowamu 1)
D201_1
D2 Volcanoes (Moguma relief R03)
D201
D2 Volcanoes (R04 Morudowamu 2)
D201
D2 Volcanoes (R05 Gumamu 2)
D201_1
D2 Volcanoes (R06 Rizarufosu 1)
D201_1
D2 Volcanoes (Wed switch over R07)
D201_1
D2 volcanic (lava flows R08)
D201_1
D2 Volcanoes (Bomb rocks erupted lava R08)
D201_1
D2 Volcanoes (R09 Rizarufosu 2)
D201
D2 Volcanoes (Bridges occurrence R10)
D201
Boss D2 Volcanoes (Girahimu round 2)
B201
Boss D2 Volcanoes (after Girahimukuria)
B201
Boss D2 Volcanoes (Ding Fire)
B201_1
After completion of Din Room
B201_1
F3 Volcano (after start demo)
F202
F3 Volcano (confirmation Start Demo)
F202
F3 Volcano (one dummy before Dragon Fire)
F202
F3 Volcano (dummy 2 Dragon Flame ago)
F202
F3 Volcano (1 dummy Dragon Fire)
F202_1
F3 Volcano (dummy 2 Dragon Fire)
F202_2
F3 Volcano (crater)
F201_2
F3 Volcano (crater) sword without confirmation
F201_2
F3 Volcano (after clearing all three dragons)
F200
F3 Volcano (after Dragon Fire demo room)
F221
After clearing F3 Volcano (F200)
F200
After clearing F3 Volcano (underground)
F210
After clearing F3 Volcano (1 dummy Dragon Fire)
F202_3
After clearing F3 Volcano (dummy 2 Dragon Fire)
F202_4
After clearing F3 Volcano (crater)
F201_1
After clearing F3 Volcano (front entrance D2)
F201_3
Mount Siren 00
S200
Siren 00 Mt (no demo)
S200
Desert field F1
F300
Desert field F1 (before the emergence Dungeon)
F300
Desert field F1 (after the appearance of Dungeon)
F300
Desert field F1 (before clear siren after a Dungeon)
F300
F1r00 desert field (if excavated)
F300_1
F1r00 desert field (field without excavation Demo)
F300_1
F1r00 desert field (after the event as Annecy)
F300_1
F1r00 desert field (in the woods F3)
F300_1
F1r02 desert field (if excavated)
F300_1
F1r02 desert field (if a truck before excavation)
F300_1
F1r02 desert field (after clearing the dungeon)
F300_1
Desert field F1 (1 room container)
F300_2
Desert field F1 (room 2 containers)
F300_3
Desert field F1 (Temple of the time).
F300_4
Desert field F1 (during or after the temple).
F300_4
Desert field F1 (open during temple Lobo map)
F300_4
Desert field F1 (subway following the temple of time).
F300_5
Desert D1 (first R00)
D300
Desert D1 (Branch Room R01)
D300
Desert D1 (R02 belt conveyor)
D300
Desert D1 (R03 propeller lift)
D300
Desert D1 (__ More like pot room ribbid R04)
D300
Desert D1 (self-propelled container R05)
D300_1
D1 desert (Amos _ Get Map R06)
D300
D1 desert (sand cave in room R07)
D300_1
Desert D1 (_ Boss Key Application R08 propeller belts and lifts)
D300_1
Desert D1 (R09 passage Hai)
D300_1
00 desert boss (Morudogatto)
B300
Desert field F1 (subway following the temple of time).
F300_5
North Valley Raneru
F303
North Valley Raneru (Annecy after event)
F303
North Valley Raneru (in Forest F3)
F303
North Valley Raneru (the Golon)
F303
F2 Desert Harbor
F301
Port F2 desert (no demo)
F301
F2 desert sand sea
F301_1
F2 desert sand sea (no conversation Edition)
F301_1
F2 desert sand sea (after clearing Crow Island)
F301_1
F2 desert sand sea (after clearing the island truck)
F301_1
F2 desert sand sea (beginning dowsing)
F301_1
F2 desert sand sea (near the beginning dowsing)
F301_1
F2 desert sand sea (after the discovery D2)
F301_1
Sand Sea near enemy
F301_1
Navy ship sand fish
F301_1
Desert Island F2 transition
F301_6
F2 transition Desert Island (no demo)
F301_6
Transition from island
F301_2
Island transfer transition from the sphere
F301_2
Transition from the sphere island (no demo)
F301_2
After placing the ball transition Island
F301_2
F2 Desert Island Crow
F301_3
Desert Island Crow F2 (no demo)
F301_3
The captain's wife
F301_5
F2 truck desert island
F301_4
Desert Island tram F2 (no demo)
F301_4
One truck
F301_4
Two truck
F301_4
Truck race
F301_4
Shipyard internal
F301_7
Shipyard inside (no demo)
F301_7
D2 sand (first)
D301
D2 sand (no demo deck r00)
D301
D2 sand (Captain monster r15)
D301
D2 sand (B1 to ship r02)
D301
Sand D2 (R03)
D301
Sand D2 (right inboard B1 r06)
D301
Sand D2 (left inboard B1 r08)
D301
Sand D2 (B2 prison ship r10)
D301
D2 sand (engine room r12)
D301
Sand D2 (B2 to ship r09)
D301
D2 sand (from the rear ship r13)
D301
D2 sinking sand
D301_1
D2 sinking sand (2 tentacles)
D301_1
After clearing the sand layer D2
D301
Kraken boss desert
B301
Kraken from upland
B301
After defeating Kraken
B301
Start F3 desert
F302
Start F3 desert (no demo)
F302
Start F3 desert (the truck)
F302
F3 nuts from the desert event
F302
F3 desert (from R02)
F302
F3 desert (from R04)
F302
F3 desert (from R05)
F302
F3 desert (from R09)
F302
Desert F3 (viewable from R09)
F302
Thunder Dragon mini-games for sure
F302
Confirmation Thunder Dragon mini game (full open)
F302
00 Sand Siren
S300
00 Sand Siren (no demo)
S300
Plain (first forest) for the first time
F400
Plain (first forest) subsequent
F400
D1 D1 cleared up after a forest clear-volcano
F400
Along with Bud (Boss 1)
F400
Along with Bud (Boss 1) or after
F400
Forest-clearing after a big boss D1 (second time) to meet in Moguma
F400
Forest D1 (second) to D2 in the clear desert - meet Moguma
F400
Big boss 2
F400
After the conversation as Annecy (Boss 3)
F400
F3 before clearing the forest (after sealing boss 3)
F400
After clearing the forest F3
F400
After a false ending
F400
Plain (the first spiral terrain)
F401
Appearance before a big boss of the Temple demo
F401
1 large Boss Appears
F401
Even before the advent of big boss 2 (blank side).
F401
2 large Boss Appears
F401
Even before the advent of big boss 3
F401
Even before the advent of Boss 3 (the forest)
F401
Even before the advent of Boss 3 (the Temple)
F401
Boss Appears to three
F401
3 Clear Large Boss 後森 to F3
F401
After clearing the forest F3
F401
After clearing F3ALL
F401
Temple (first)
F402
Temple (immediately before the occurrence of a major boss).
F402
Temple (immediately before the advent Boss 2)
F402
Starting just before the door when
F402
Temple (immediately before the advent Boss 3)
F402
After the big boss 3 Clear
F402
After clearing the forest F3
F402
After a false ending
F402
Kumite demo
F403
After a pair of demo
F403
After clearing kumite (Girahimudemo ago)
F403
3 Girahimu
F403
Girahimu midfield 3 (for confirmation)
F403
Late Girahimu 3 (for confirmation)
F403
After 3 Clear Girahimu
F403
Last Boss
B400
First Past
F404
After a false ending
F404
After 3 Clear Girahimu
F404
02 demonstration sites form
F405
Shape of the Temple demo site
F407
After merging spiral temple
F406
After defeating Girahimu 3 (from empty)
F406
After killing three Girahimu
F406
1_ test of Siren forest Fujibayashi (topography E3)
t_fji
1_ siren test forest before Fujibayashi (topography E3)
t_fji
Fujibayashi 11_ siren test in forest (landscape production)
t_fuji11
11_ siren test forest before Fujibayashi (landscape production)
t_fuji11
Experimental field test å¹³å‘ 12_
t_mki12
01 Tominaga test
t_tom01
02 Tominaga test
t_tom02
05 Tominaga test (Crow shot)
t_tom05
06 Tominaga test (attribute)
t_tom06
Test 06 Tominaga (OBJ)
t_tom06
Test 07 Tominaga (digging mini-game)
t_tom07
Test 07 Tominaga (Geroch)
t_tom07
Test 07 Tominaga (Bokoburin 湧Ki出Shi)
t_tom07
00 Iwamoto test
t_iwamoto
01 Iwamoto test
t_iwa01
02 Iwamoto test
t_iwa02
03 Iwamoto test
t_iwa03
04 Iwamoto test
t_iwa04
05 Iwamoto test
t_iwa05
01 Fujino test
t_fno01
Test 01_2 Fujino
t_fno01
01 Hosaka test
t_hsk01
Hosaka test (D2 Volcanoes)
t_hsk02
Hosaka test (D2 Volcanoes) for confirmation next shutter
t_hsk02
05 Hosaka test (neta underground)
t_hsk05
06 Hosaka Test (Vacuum Fire)
t_hsk06
07 Hosaka test (Nagekun points)
t_hsk07
08 Hosaka test (Shadow Block)
t_hsk08
_ Hosaka underground test (chasing moles)
t_hsk10
_ Hosaka underground test (Morudowamu)
t_hsk09
Hosaka lava flow test _
t_hsk11
__ Test Gumamu Hosaka
t_hsk12
Hosaka 12_F3 test cut
t_hsk13
Yamada 1_MS + test experiment
t_ymd
Yamada Test 2
t_ymd2
Test 00 Asuke
t_asu00
Test 01 Asuke
t_asu01
Test 02 Asuke
t_asu02
Test 03 Asuke
t_asu03
Test 04 Asuke
t_asu04
Test 05 Asuke
t_asu05
Test 06 Asuke
t_asu06
Test 07 Asuke
t_asu07
01 Kitagawa Test
t_kit01
02 Kitagawa Test
t_kit02
Kitagawa 03_ square test insects
t_kita03
__ Test Player Test Ebisawa
t_ebi
Ebisawa 9_ underwater test
t_ebi09
Test map
t_test
The original copy
origin
Programmer Testing
t_p_all
Programmers test (Morita)
t_p_mor
Programmers test (Kuzuhara)
t_p_kuz
Programmers test (bamboo forest).
t_p_tak
Programmers test (Hammer)
t_p_ham
Programmers test (Kawai)
t_p_kaw
Programmers test (Ashida)
t_p_asi
Programmers test (Shinomiya)
t_p_shinomiya
Programmer tests (Yamazaki)
t_p_yamazaki
Programmers test (Oka Sako)
t_p_sakooka
Programmer Testing (Taguchi)
t_p_taguchi
Programmers test (Kira)
t_p_kira
Programmers test (Sakai)
t_p_sakai
Programmers test (Okamoto)
t_p_okamoto
Programmers test (Mori)
t_p_mori
Programmers test (Doi)
t_p_doi
Test Designer
DesignerTest
02 Test Designer
DesignerTest02
03 Test Designer
DesignerTest03
NPC test
NpcTest
If the topography experiment (Shimizu)
Shimizu_Test
Test site topography (only Tanaka)
Tadashi_Test
Test site topography (Sugimoto)
Sugimoto_Test
Test site topography (Kumakura)
Kumakura_Test
01 Spring Testing
t_izumi01
01 Shirai test
t_shirai00
02 Shirai test
t_shirai01
Test main form 島地
t_iwa02
Monolith 00 test
Monolith_Test00
Monolith 01 test
Monolith_Test01
Monolith 02 test
Monolith_Test02
Monolith 03 test
Monolith_Test03
Monolith 04 test
Monolith_Test04
Test site topography (Honma)
Honma_Test
If the topography experiment (Sasaki)
Sasaki_Test
Test site topography (or fathom)
Yahiro_Test
Maya experimental field tag
MAYATAGTEST
Test planners Monolith 00
t_mls00
Test planners Monolith 01
t_mls01
Test planners Monolith 02
t_mls02
Diving monolith
t_mls03
Sound Test 01
SoundTest
Sound Test 02
SoundTest02
__ Enemy warship test fish
EnemyTest02
_ Testing the enemy Hydra
EnemyTest
__ Test enemy red tutu
EnemyTest
__ Test enemy blue tutu
EnemyTest
Yellow Tutu enemy __ Testing
EnemyTest
Testing the enemy _ tutu (湧Ki出Shi)
EnemyTest03
__ Test enemy Dekubaba
EnemyTest
__ Test enemy Sutaruchura
EnemyTest
Testing the enemy _ Keith (Normal, Fire)
EnemyTest01
Testing the enemy _ Keith (electronic)
EnemyTest01
Testing the enemy _ Keith (Kaas)
EnemyTest01
Locking test octa _
EnemyTest01
Wall installation test registers _ an enemy
EnemyTest03
__ Test enemy ribbid
EnemyTest03
_ Test ribbid enemy (water)
t_ebi09
__ Test enemy Sutarufosu
EnemyTest03
__ Test enemy Bokoburin
EnemyTest03
Electrical Testing Bokoburin enemy __
EnemyTest03
Bokoburin arch enemy __ Testing
EnemyTest05
Arch enemy _ Bokoburin test (no metastasis)
EnemyTest05
Baby Got Mold Testing enemy __
EnemyTest03
__ Test enemy Pihatto
EnemyTest03
Amos enemy __ Testing
EnemyTest03
_ Test Morudogatto enemy (with sand)
EnemyTest04
__ Test enemy Beradama
B200
Big boss enemy __ Testing
BossTest
_ Test Maguppo enemy (Fire)
t_tom02
__ Test enemy Birippo
t_tom06
_ Test Maguppo enemy (evil).
t_tom02
Gue enemy __ Testing
EnemyTest05
__ Test enemy Moriburin
EnemyTest05
_ Test Moriburin enemy (iron)
EnemyTest05
__ Test enemy Shakomaito
EnemyTest05
__ Test enemy Morudowamu
t_hsk09
__ Test enemy Gumamu
t_hsk12
_ Test Rizarufosu enemy (left)
EnemyTest05
_ Test Rizarufosu enemy (right)
EnemyTest05
_ Rizarufosu enemy between test (left)
EnemyTest05
_ Rizarufosu enemy between test (right)
EnemyTest05
Geroch enemy __ Testing
EnemyTest05
__ Test zombie enemies miserable Brin
EnemyTest07
__ Test enemy Hidori
EnemyTest07
__ Test enemy Bimosu
EnemyTest07
__ Test enemy Remuri
EnemyTest06
_ Test Remuri enemy (evening)
EnemyTest06
__ Test enemy Hidokari
EnemyTest03
_ Test Hidokari enemy (with shell)
EnemyTest03
_ Test Hidokari enemy (hole Hai)
F210
_ Test Hidokari enemy (Hai-hole)
F200
_ Test Girahimu enemy (First round)
B100
_ Test Girahimu enemy (Second round)
B201
_ Test Girahimu enemy (early Round 3)
F403
_ Test Girahimu enemy (middle round 3)
F403
_ Test Girahimu enemy (late Round 3)
F403
_ Test Rupigue enemy (empty)
t_iwa03
Sky-tail test enemy __ (empty)
t_iwa03
_ Test tornado enemy (empty)
t_iwa03
_ Octavio enemy guns tested (empty)
t_iwa03
__ Test enemy Nushisama
t_iwa03
Test 4 _ Sutarufosu enemy
EnemyTest03
Gung Ho enemy __ Testing
EnemyTest01
__ Test final boss enemy
B400
Title screen
title
Model Viewer 00
ModelViewer00
Tip selection screen
F000
No01_1 attract Demo 1
F000
No02_1 dream
F405
Title 1 No03_1 OP
F000
Title 2 No03_2 OP
F000
Title 3 No03_3 OP
F001r
No04_1 Zelda demo debut
F000
No05_1 rival appeared
F000
Take diving birds No08_1
F000
The statue and victory ceremonies No11_1
F000
Zelda demo No12_1 fall
F000
Zelda demo No12_2 fall
F021
Nightmare Demo No13_1
F001r
Sunrise and Temple No15_1 empty
F008r
Sunrise and Temple No15_2 empty
F008r
Sunrise and Temple No15_3 empty
F008r
Temple of the sky and sunrise No15_4 (dormitory)
F001r
Standing nightmare flashback No17_1
F401
No21_01 appeared Girahimu
B100
No23_1 goddess statue
B100_1
Zelda back No29_1
B210
2 stone goddess No31_1
B210
Zelda No36_1 reunion
F300_4
- Bud smuggled into Hyrule Plains No38_1
F400
Appearance when the door of the temple on the ground No41_1
F402
Conversion of Bud No43_1
F401
Conversion of Bud No43_2
F402
Statue late No44_1
F010r
1 Ken growth No47_01 (Lake Forest)
B101_1
Sing one verse No48_1
F010r
Two swords growth No49_01 (desert)
B301
Sing two verses No50_1
F010r
No51_1 appeared Girahimu
B201
Three growth sword No52_01 (volcano)
B201_1
Started when the door into gorgeous version No59_1
F407
No62_1 to the emergency source of Zelda
F404
Verse 1 of No64_1 Get Triforce
F221
Verse 2 get the Triforce No64_2
F103_1
Verse 3 of the Triforce Get No64_3
F103
Verse 4 Get the Triforce No64_4
F103_1
Verse 5 of No64_5 Get Triforce
F302
Verse 6 of No64_6 Get Triforce
F023
Tower of Goddess appearance No68_1
F000
Goddess shrine island and fall No69_1
F000
Goddess shrine island and fall No69_2
F401
Goddess shrine island and fall No69_3
F406
Ending Fake Zelda No70_1 revival
F407
Ending Fake Zelda No70_2 revival
F407
No72_1 ritual Girahimu
F403
No73_1 win Gila neglect Him
F403
Devil revival No75_1
F403
Devil revival No75_2
F403
Devil revival No75_4
B400
Satan sealed No76_1
B400
Ending No77_1
F404
No78_2 Hyrule (Plain)
F400
No78_2 Hyrule (plain) 2
F400
Fountain No78_2 outlook
B100_1
Volcanic D1 No78_2 (B200)
B200
Desert No78_3 (Temple of the time).
F300_4
F1 volcano No78_3 (R05)
F200
Temple past No78_3
F404
Epilogue No79_1
F402
Epilogue No79_2
F406
Skylofts
F000
Dormitory
F001r
Statue of
F008r
Staff Roll
Demo
Final boss battle
B400
Swirl the past
F403
Graphic Presentation
DesignerTest03
Skylofts (Start Rite birds)
F000
Prospect of Temple
D100
Girahimu
B100
Dowsing
F200
Siren
F100
[/spoiler]
[/quote]

 

 

 

Translated.

 

Edit: Quite allot of spoilers.

 

Their seems to be allot of sidequests in this game, probably three times the amount than Majoras Mask from looking at this list.

Warning Spoiler Alert!

 

 

 

volvagia has a 80% chance in being in the game it seems.

 

Volcano (1 dummy Dragon Fire)

 

Ah, very interesting

 

Edit: Almost forgot, thanks xdaniel for finding the list!

 

Edit: Hairia = Hylia

Link to comment
Share on other sites

Awesome! Thanks! But I have a questions, what emulator is the best for run this? Dolphin? And I think my pc not very good for the game but I just want to ask this, my pc have:

 

Windows XP

2gb ram

Intel® Pentium Dual CPU E2180 2.00Ghz

 

and for video card

 

Intel® 82945G Express Chipset Family

128 of memory

 

Edit: And I have in the same pc WIndows 7

 

So can I run the game? Or what recommendations can you give me? Thanks again!

Link to comment
Share on other sites

Andros: Most likely won't work, or at least not to any playable speed or quality - I'm getting less than half speed at the title screen(!) on my system (Athlon 64 X2 4200+ 2.2 GHz, ATI Radeon HD 5450 512MB, etc.) In addition, Wii Motion Plus isn't emulated, which the game requires, so you'd also need a real Wiimote with Motion Plus and a working Bluetooth setup.

Link to comment
Share on other sites

Some AR codes to play without Wii Motion Plus. Credit to Deathwolf on the other forum

 

3056A270 12000000

0456A22C 00000005

0456A230 00000005

0456A26C 00000008

0456C4B4 05000000

0456C4CC 10000000

 

EDIT: None of this guys AR codes work except for him, I don't know why its working for him, I'll keep checking in on that fourm and see if I can get a answer

 

Edit2: Apparently they do work I am just retarded

Link to comment
Share on other sites

Some AR codes to play without Wii Motion Plus. Credit to Deathwolf on the other forum

 

3056A270 12000000

0456A22C 00000005

0456A230 00000005

0456A26C 00000008

0456C4B4 05000000

0456C4CC 10000000

 

Thanks once again BLAHBLAH but wouldn't the controls be clunky if you played withought Wii mote plus?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.